En weird men väldigt lyckad PR-grej detta, måste jag säga. Det är Kungliga Operan som lanserar duschtvålen “Opera Soap”, som uppmanar till operasång i dsuchen.
Säga vad man vill om det men tvålarna är ytterst snygga och doftar dessutom oväntat bra. Det är hederliga CCS som står för innehållet i förpackningen, och erbjuder tre olika sorter baserade på tre olika operor: Carmen är inspirerad av operans “erotiska tema”, La Bohème kör på “konstnärslivet i Paris” och Tosca “italiensk passion”.
Jag skriver under på det. Dessutom anser jag priset om 199 kr för en flaska vara bra eftersom det också ingår en biljett till Kungliga Operan. Säljs på Åhléns i begränsad upplaga från och med idag.
- Postad 2012-02-18
- av Caroline Hainer
- Kategori inspiration, Uncategorized
- Kommentarer: 3
on Feb 19th, 2012
@ 1:34 am:
åh älskar sådana grejer. Koncept alltså. Koncept….. världens bästa ord. världens bästa fenomen. love it.
on Feb 22nd, 2012
@ 9:59 am:
var tvungen bara tvungen att köpa en!! tack för tipset,
on Feb 27th, 2012
@ 12:46 pm:
Vilken sort köpte du??!?!